Практично всі 32 учасників вже мали досвід застосування технологій таймменеджменту й охоче ним ділилися, а також обмінювалися уявленнями про те, що таке таймменеджмент, якими знаннями, уміннями, особистісними характеристиками повинна володіти компетентна в управлінні собою в часі й ефективна особистість. Новою такою характеристикою і водночас компетентністю, про що школярі раніше на тренінгах не зазначали, стала толерантність до невизначеності і врахування у плануванні часу того, що «щось може піти не так», що не все залежить від нас і не все ми можемо контролювати. Змінилися також пріоритети у розподілі справ на важливі і менш важливі, у розподілі часу на ці справи. Більш поцінованими стали стосунки з близькими, а також час, присвячений собі.
Учасники тренінгів навчилися планувати із врахуванням власних цінностей, значущих потреб, важливих особистісних цілей. Застосування у щоденній практиці отриманих технологій не лише вивільнить час на улюблені справи, а й допоможе отримувати заплановані результати таким чином, щоб це приносило задоволення і радість.