ДЛЯ СОЦІОЛОГІВ

  • Науково-дослідна діяльність (соціолог заробляє соціологічними дослідженнями, жодні управлінські рішення не приймаються без соціологічних замірів);
  • Менеджмент і маркетинг (сучасне суспільство вимагає керівника нового типу, який володіє соціологічними компетенціями, тому соціолог – це менеджер по роботі з персоналом, менеджер з реклами, з питань комерційної діяльності та управління, маркетолог, фахівець з організації ефективної роботи підприємства та раціоналізації виробництва, PR-менеджер, бізнес-консультант);
  • Політична діяльність (аналітик, консультант, радник/експерт, менеджер соціальної та політичної реклами, менеджер взаємодії з органами влади);
  • Управлінська діяльність у державних органах різного рівня: державний службовець, керівник і помічники (заступники) різних структур, прес-секретар, фахівець з науково-інформаційного забезпечення);
  • Педагогічна та управлінська діяльність у вищих навчальних закладах: викладач суспільствознавчих дисциплін (диплом магістра соціології);
  • Окремою актуальною сферою застосування соціолога є мас-медіа (журналіст, фахівець по зв’язках з громадськістю, соціальним комунікаціям, прес-служба в державних та комерційних організаціях, експерт аналітичних підрозділів газет і журналів.